Today!

Denna dag har hitills vart riktigt awesome. fick reda på att jag har vg i fritidsverksamhet och vg i ledarskap inom lek och idrott. Det känns jävligt ljuvligt! Att det för engångs skull går bra för mig. Tänk att man verkligen kan, bara man vill. Så alla ni yngre där ute, lyssna på era lärare och föräldrar. Eller helt enkelt på alla äldre, som har erfarenheter och kunskap. De vet. Och nu vet jag med. Att allt de har sagt är sant och rätt. Det tog sin tid. Men än idag kan jag säga det "plötsligt händer det". Nu ska jag iväg och försöka göra ett prov, för att få högre brtyg i uls. Tror inte att jag kommer att klara det. Men det kan jag inte veta, så lär ju försöka! Ha en bra dag tills vidare! Puss och kram hela dan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0