Today is today.

Jag sket i provet, han ville att jag skulle göra det på torsdag och jag totalvägrade. Jag hade lagt upp en plan om att bli helt klar imorgon. Så tänker inte lägga på mig mer än vad jag klarar av! Så det fick bli en annan gång, kanske i mitt nästa liv. Är nöjd ändå! :)

Fick åka med Mattias hem idag, åh, första gången jag åkte med honom. Oj så duktig han var. Var inte rädd en enda gång och jag som alltid är rädd. Som sagt, nu är man hemma iaf. Började ösregna precis, så det verkar bli en perfekt dag för att vika lite tvätt, dricka lite te och skriva om judendomen. :-) Så, mer regn, mer regn. only today!
Sitter och skrattar lite inombords fortfarande över vad Lona lyckades med idag. Hoppade upp en liten trollkarl på datorn, som sa att den tog "maken" över datorn, att den laddade ner virus osv. Och sen säger den i nån stil att den ska öppna cd. Och vips så öppnas den. Antog att det vara var nå trix. Men jävlar va jag börja de skratta. Vilken sjuk grej. Vilken människa kommer på sånt? :-D

Aja, har mycket att göra nu! Have a nice day! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0