STÄNG AV FÖR I HELVETE!!

Snodde denna av loppan, lite tidsfördriv. Måste göra något. Ljudet från stadsparken ger mig huvudvärk, bara massa dunk. Rent ut sagt skit musik. Kan inte ens plugga! Jag som måste plugga in till provet. STÄNG AV FÖR I HELVETE!!

1.Tre namn jag lyssnar till: Isa, isimone..
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag kan peta i näsan tills börjar blöda.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Finns inget! ha!
4. Detta är jag rädd för: Det övernaturliga, naturkatastrofer och hemska människor.
5. Tre saker jag vill varje dag: , Jobba, tjärna mycket pengaroch må bra.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Lukta på saker, sova med strumpor och gå ner i vikt.
7. Detta tycker jag om att göra: Bara vara.
8. Detta vill jag göra just nu: Va klar med allt skolan och ta studenten!!!
9. Bästa känslan: När man gjort någonting bra.
10. Värsta känslan: När folk tror de är bättre än alla.
11. Är du kär just nu: Nejtack!
12. Jag vill gifta mig: Ja, någon gång i framtiden.
13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa, leva & ha familj.
14. Något jag vill ha i present: En gps för framtiden.
15. Detta har jag på mig just nu: mjiks brallor, linne och luvtröjja.
16. Favoritkläder: leggings!
17. Favoritdjur: Hund mest, men gillar alla djur.

18. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Alla men ändå ingen.
19. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Mr. saxobeat, the end & sen vette fan.
20. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Alla jävla ämnen som finns är boooring.
21. Stjärntecken: Vattuman ofc.
22. En film jag gillar: How to lose a guy in ten days.

23. Favoritdoft: Sköljmedel.
24. Detta äter jag gärna: Torinos börjare. 
25. Dricker helst: cola, kosken och vatten.
26. Hit vill jag gärna åka på semester: Miami, and i will :)
27. Färg på mina ögon: blågröna.
28. Min längd: sist jag kolla var det 166. kort i rocken.
29. Jag tror på: Det övernarturliga.
30. Jag spelar: sudoku innan jag ska sova.
31. Personer jag beundrar: Dem är många, men först och främst min familj.
32. Så här bor jag: hos pappa heheheheheh, frän är jag
33. Antal döda krukväxter i hemmet: En stackare. men det gör ont att kasta den.
34. Favoritfärg: Vit & turkos.
35. Favoritcitat: -.-
36. En hemlighet jag vet: och som ni aldrig kommer att få veta. nanana!
37. Bästa present jag fått: Dem är många. :-)
38. Senast köpta skiva: oj, det minns jag inte ens. ops!
39. Udda förmåga/egenskap: Jag kan vara Isa Malm, inte det lättaste!
40. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Leopard!
41. Jag utmanar: din mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0