Rap!

Nu sitter jag här, nerkuren i soffan, pissnödig som bara den! Och en rök vore inte fel, men har tvingat mig själv att inte flytta mig från soffan förens hemprovet om Judendomen var klar. Det tog 3 timmar att skriva om det. med 20 minuters paus, råkade somna med alla papper i famnen. Men nu är det inskickat, så det är bara att vänta på ett besked, om det gick igenom eller om det behövs göras om. Men går det igenom, så kan jag sova gott i helgen. Med handen på hjärtat och medvetandet om att nu är jag klar med ALLT i hela gymnasiet. Nu kan jag åka ner till Göteborg med Sofia, utan att ens lägga en liten tanke på skolan. Jag är så stolt över mig själv. Men som sagt, ett skrik, en tåg och lyckosprattel kommer inte förens imorgon eftermiddag, då betygen är satta. :-) iiih!

Hinner inte skriva mer! Ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0