Lyckad Måndag!

Tjolahopp!
Nu sitter man här i skolan igen, nervös som bara den och inväntar på att få göra ett prov i fritidskunskap. Det är nog det största provet jag någonsin har tränat in i skallen. Men nu verkar det sitta bra. Malin förhörde mig precis och det det ser ljust ut. haha!
Lyckades på något vis ha både Matte och Naturkunskap på en och samma timma. Gjorde provet i matte, muntligt. Lite svårt var det, matte är inte min största egenskap men jag klarade allt förutom en uppgift, y=2x-3. Då det ska jag bara träna lite mer på. Fast han förklarade ju allt så nu kan jag det alldeles utmärkt på onsdag! :-)
Fick även tillbaka alla mina uppgifter i naturkunskap, 2 uppgifter med VG och resten MVG. Jag började nästan gråta av lycka. Och på allt detta säger han " Du har även MVG i betyget!". Fy fan va jag blev stolt över mig själv. Jag trodde aldrig att detta kunde hända. Men plötsligt händer det ;-) Så stolt.
Nej, nu är det tio minuter kvar till provet. Ska värma upp innan. See yaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0