Jordens undergång.

Glömde skriva att idag, antingen klockan 17 eller 18 i eftermiddag är det tydligen jordens undergång. Så jag tar inte risken att slösa min energi på att städa om det nu skulle vara sant. Men plugga måste jag göra, vill ju ha lite kunskap och vara välutbildad när jag kommer till himlen. .. ( tio minuter senare ) Eller nu har jag läst lite om det och alla säger olika, men tydligen så har tidpunkten för jordens undergång redan vart! Men hur kan man veta exakta minutrarna? Aja, vi får väl se då! :) Har ju en och en halv timma på mig att skriva hatbrev och hejdå brev till mina kära. Have a nice day! mahahhaa!



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13060337.ab
För er som vill läsa lite mer, eller för er som bara vill gå in på aftonbladet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0