GRODAN BOLL

Alltså det här med att uppdatera är inte min grej. Eller iaf inte just nu! Det är så himla mycket i skolan, man ska göra de, ändra de, åka hit åka dit, ha lektioner, plugga, träna in prov i skallen och mycket mycket mer. Så att sitta vid bloggen är nog inte direkt prio ett. Nu blev det de, för att jag vill bara sitta ner och koppla av, ha lite engen tid i lugn och ro.

Gårdagen var verkligen stressig, kände mig bakfull när jag vaknade i morse, hade sån huvudvärk att jag trodde skallen skulle explodera. Började gårdagen med att skriva om trafficking, höra läraren babbla i en evighet, åka till farmor & farfar, där jag fick enormt mycket hjälp med matten, hade inte farmor suttit och tragglat med mig hade jag nog aldrig klarat det. Väl hemma sen satt jag och gjorde hemtentan i naturkunskap, fick mycket hjälp utav Simone. Oj så glad jag blev. Tack för all hjälp från alla! ♥

Nu ska jag göra klart fritidspraktiken och sedan iväg och ta en kaffe med Malin för att tillsammans göra klart  sammanfattning på våra intervjuer :) Ha det fina firren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0