Good night!

Totalstädad lägenhet och ljus över allt. Har även kollat på how to lose a guy in ten days. Jag blir jämt så glad och lugn i själen när jag sett den filmen. Den har alltid vart med under de bästa tillfällena, så den ger bara bra minnen och glädje i hela kroppen. Denna gång var det 42:onde gången jag såg den, och den är fortfarande lika bra. En del säger att den är värdelös, och visst det är ju en ungdomsfilm. Men tror inte att det handlar om "filmen" i sig, utan mer att den ger energi. Så svårt att förklara! Men jag bara älskar den iaf.

Nu ska jag dricka min andra kopp te för idag och kolla på cougar town, även om jag är "ledig" i morgon så vill jag ändå upp tidigt och carpe diem. Imorgon ska bli sen sista gången jag någonsin tänker på skolarbeten (som är under tvång). Tack för denna dag! Och godnatt med er - Sov så gott :) ♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hejhej! haft en bra vecka hittils?:)

Just nu har jag en veckans blogg tävling där vinnaren kommer få vara med på en intervju som jag sedan publicerar i bloggen samt länkar till bloggaren :)

intresserad? klicka då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/bli-veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-26 @ 10:36:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0