Godmorgon världen.

Godmorgon! Hoppas ni har sovit lika gott som jag har gjort. :-)

När musiken äntligen slutade spela på stan, hm, eller när jag inte hörde det längre var klockan efter tolv. Huvudvärken släppte på en gång. Vilken lättnad. men nog om det. Sov som en liten prinsessa hela natten. Vaknade runt 8 pigg och alert. Vaknade till lite genom lite musik på mtv och har precis ätit frukost. Krafter är samlade och idag ska jag få resten av frågorna till provet imorgon att sitta stenhårt i skallen. Kommer nog att gå bra :-)
Den kommande vecka är "sista" veckan i skolan. Veckan där på bär det iväg till Göteborg med Sofia och när vi kommer hem är det "studentveckan". Fy tusan va jag längtar!!! :-) Nu ska jag borsta gaddarna och bli människa. Ha en bra dag sålänge! :-) oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0