Girlsnight :)

Godmorgon!

Blir ett litet inlägg medans Sofia gör sig iordning. Sen blir det frukost och sedan min tur att fräscha upp sig lite innan det bär iväg till skolan för att skriva ut lite papper. Jag hade verkligen en kanon rolig dag igår. Var hemma och strosade i flera timmar innan jag åkte till skolan, kom till skolan, gjorde matte prov och sedan hoppade jag på bussen igen för att spendera dagen med flickorna. Vi gjorde klart mitt CV, handlade och gick hem till mig, lagade jägarpasta och bara tjälade skit. Skönt med lite tjejkväll, bara jag, Elin och Sofia. Mina tjejer det :) ♥ Elin åkte hem runt elva. Men jag och Sofia var inte nöjda, vi spenderade flera timmar framför datorn och chattade med människor från hela världen. Skrattade så jag trodde magen skulle göra framåtfall. Sen när ögonen hade blivit fyrkantiga av allt datatittande kröp vi ner i sängen och somnade in, vaknade flera gånger inatt. Trodde jag skulle bli tokig.
Men fick iaf några timmars sömn. :-) Ha en bra dag gott folk. så uppdaterar jag sen! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0