Bäst att låta Isa vara idag...

Sitter på den obekvämaste jävla stol som någonsin har uppfunnits, sur och besviken.
Hur kan en sak få en så nere och plötsligt så omotiverad. Projektet som jag jobbat med i månader duger inte enligt lärarna. Vad är det egentligen de begär. Jag orkar verkligen inte. Jag har gjort allt i min makt, för att förklara om hur man skapar-använder en hemsida/blogg, jag har beskrivit allt i minsta detalj! Vem fan vill ändå läsa en blogg som det står en massa skit i. Ge mig bara ett G, så är jag nöjd, det förtjänar jag för allt mitt hårda arbete. Nej, men skolan kan seriöst ta sig i röven. Är så less. Känner mig så jävla värdelös. Jag som verkligen hade kommit på fötterna, som hade gjort klart nästan allt, lagt upp en bra plan för att få allt klart. Nej, för då ska ett jävla projekt komma och förstöra hela min jävla plan. Idagens läge känner jag att det där med att plugga på högskola, kan seriöst slänga sig i väggen. Jag kommer kämpa för att få ett bra jobb iaf. Klarar mig ändå!

Sitter och väntar på att buss fan ska komma. Så man kan åka hem. Till en vettig miljö. Sätta sig ner och göra klart allt som är kvar, så man är ren i nästa vecka. Oj glömde visst projektet. De har jag ju kvar, ta den tid ni behöver för att sätta ett ig, I don´t give a shit. (Eller jo, jag måste iaf få ett g).

Inte ett dugg jävla pepp. Fy fan! Snälla Gud, hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: Sofia Sjögren

Du är bäst Isa! Lärarna kan ta sig i arslet!!!

Glöm aldrig att du kommer gå långt, de vet jag <3

2011-05-19 @ 17:47:43
Postat av: Sandra

Håller med ovanstående kommentar ! Upp med hakan älskling , du kommer nå långt ändå , det vet både du , jag och resten av världen ! Stor puss&kram till dig ! Miléa hälsar så mycket till sin moster !

2011-05-19 @ 20:37:59
Postat av: Elin Berglund

Bit ihop hjärtat!

Du klara det här, du är så jäkla duktig!!!

2011-05-19 @ 21:37:00
URL: http://famousface.blogg.se/
Postat av: Mäg

Det kommer att bli så bra så!!<3

2011-05-20 @ 10:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0