Bal, födelsedag & sudoku.

Jag är så rörd sen gårdagen, så vackra ni var mina underbara vänner! Pierre slog lätt alla killar, han är för snygg för sitt egna bästa! haha! Och Elin min vän, min gröna lilla tussa, du var vackrast av dem alla! Hoppas ni hade en fantsatisk kväll allesammans och att den hemska nervositeten lade sig. ♥
Efter att ha sett alla de vackra klänningarna och balen, tog jag en kaffe med Sofia, satt och kollade på folk och hade det underbart trevligt. Följde sedan med henne hem, pluggade lite, åt mumsig mat och kollade på några avsnitt - Desperata hemmafruar. När klockan började närma sig elva trippade jag hem och kurade ner mig med en bra film och hade alla mina tankar hos Sofia som skulle jobba natt. Så duktig hon är.

Idag är det en slöodag, det hade jag redan planerat i mina drömmar. Vaknade halv 8 i morse, med ett ryck kollade jag på klockan och trodde jag hade försovit mig. Var helt hundra på att det var skola. Så kan ni tänka er lättnaden när man insåg att det var lördag. Och det är faktiskt inte vilken lördag som helst, utan idag är det Mattias lördag, för idag fyller han år, min älskade vän. Ett år närmare 20. Vi börjar bli gamla nu! Grattis vännen! ♥

Det här med slödag har inte riktigt rullat på, skulle lägga mig i sängen och vila, eftersom jag fortfarande är lite dåsig då jag vaknade så tidigt och somnade så sent. Så jag öppnade fönstret för att få lite luft, stängde av tv.n och tog fram lite sudoku. När jag lagt mig till rätta börjar det låta som fan ute, antagligen på stan. musik och bas för en hel festival. Där var min avkoppling förstörd. Men det är bara att gå vidare... Have a nice day! oxox

hyughbhjn


Kommentarer
Postat av: Elin Berglund

Tack min ängel, vad fin du är :) <3

2011-05-21 @ 17:51:26
URL: http://famousface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0