Godnattzzzzz.....

Nu springer jag runt och donar här hemma, och hoppas från botten av mitt hjärta att de kommer och ordnar allt här imorgon så man kan ställa iordning möblerna och sakerna igen. Skrev ett mail till kopparleden idag och gav dem en rejäl utskällning. Så får se om de är bra fastighet eller om de kan ta sig i röven som alla andra. Man vill ju kunna ha ett hem. Och ett varmt hem för den delen. Idag blev det en lugn dag, låg hemma och latade mig hur länge som helst, tiden fanns inte för mig idag och det gjorde nytta för både kropp och själ. Mot eftermiddagen vr jag över till syster och lagade mat åt oss, kött, potatisklyftor, bea och sallad. Det var gott de :) Hann även över till Fia, åt upp hennes godis och bara umgicks, hon är världens goaste brud, min förebild :) solen lyste för henne idag :) Nu ska jag sova, för imorgon bär det iväg till falun, ska tid på tisdag med (måndag - tandläkaren. tisdag - rättegång med skolan) så det blir ett jävla åkandes :) Ha det så bra. Godnatt med er. Puss & Kram



Hittade äntligen bilden igen idag, åh så söt hon är, min goa lillasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0