SLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!

Sitter här i soffan och vägrar att titta upp för att se den enorma röran jag har lyckats göra här hemma igår. Det ser ut som en bomb slagit ner. Sjukt! Men det skiter jag seriöst i. För om det är de som krävs för att ha så jävla roligt, så ska jag ha rörigt jämt. Gårdagen - Då var det avslutningsmiddag. Med potatisgratäng och oxfilé. Efter att ha ätit oss proppmätta åkte vi in till stan, hämtade alkoholen och drog iväg till Sandra där klassen samlades för förfest och för att skamla lite energi ;)

Vidare upp på skogsplan, där aktiviteterna stor heta och väntade på att få pina oss. Värsta aktiviteten var nog när man skulle kuta fram till en bunke med vatten och äpplen, så skulle man ta ett äpple med munnen och sedan lägga den i en hink, och sen ner med käften i en bunke med mjöl för att få ta på en sockerbit som skulle ner i hinken och sen tillbaka. Hade mjöl i hela näsan, munnen och antisktet. Blä! Sen en annan som man skulle springa två och två till en plats för att ha sönder en vattenbalong genom att använda kroppen. Var helt dyngsur efteråt. Ja, som ni kan läsa så var de grymt kränkande men ännu mer enormt jävla roligt! Vill köra allt igen :D

När de var klart byttes det om till våra hemma gjorda påsar/säckar för att sedan ställa sig på led och tralla ner på stan. Vi skrek så jävla mycket att jag häll på att tappa andan! Vi var inte så många från klassen soom var med, men vi hördes ganska brutalt ändå ;)

Efter säckgången blev det hem å duscha av sig allt och vänga om till partykläder. Helgalen kväll. Har lite ångest för att jag drack upp hela min ciderlåda, men vad gör de om några dagar :)

Så jag kan lova er att jag var sliten imorse, kände att det stank alkohol av mig när man satt i klassrummet. Men det bjuder jag på. :)

Orkar inte skriva mer.. Uppdaterar ;) IMORGON TAR JAG STUDENTEN :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0