"Vuxet"!

Oj, vilken "vuxen" dag detta har vart. Började dagen med VMTV och lite frukost. Trallade sedan ner till folketshus, där jag spenderade förmiddagen på 2 föreläsningar, den första var om ungas resa till ett sarkare jag och den andra handlade om EXIT och Passus. Behövde inte åka till skolan efteråt, så jag gick hem och fick i mig en bit mat och satte mig ner framför datorn och bara samlade krafter ett tag. När batterierna var laddade blev det att skriva 24 arbetssökninar/ intresseanmälningar och redistrerade mig som bostadssökande i hela västra götaland. Bara CV:n som ska skrivas, sen är det bara att skriva ut allt och lämna dem vidare. Så det blir nog i slutete av månaden. Så håll tummarna nu gott folk. :-)

Inatt ska Sofia sova här, ska fortsätta kolla på desperata hemmafruar och bara mysa. Ska bli skönt att ha henne här, underbara fisen. Morgondagen kommer även den att bli slapp, har inga lektioner på förmiddagen, men ska dit ändå, så jag får något gjort. Sen är det roliga ämnen på eftermiddagen. Poff så var torsdagen över och sen är det redan fredag. Denna vecka har gått så fort, har inte ens hunnit smälta helgen än. haha!

Ha en bra dag i detta konstiga väder, snö, hagel, regn och moln. :) OXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0