Nöjd? :)

Skulle verkligen behöva sova nu men min mage gör så fruktansvärt ont. Det är inte magkatarr, känner mig inte alls sjuk eller uppblåst, det känns mer som om någon har dragit isär mina revben och gjort ett snitt i hela magen. Tror jag ska boka en tid med läkarn, för att en gång för alla få ett slut på denna hemska mage! För det är de enda jag klagar om, det enda som jag pratar om och som belastar mig! Men nu orkar jag inte skriva om de mer!

Hopp hopp. har fått mycket klagomål över min skrivning eller nej, snarare min uppläggning. Men det ser så bra ut när jag skriver, texten är jätte stor och men ser och kan läsa tydligt! Men så fort det läggs upp, så blir det jätte litet och allt ihop sjunket. Så nu har jag snabbt butt till en annan design, skitful, men nu ser ni iaf! Nöjd?

Det har vart en kanon söndag, verkligen! Började dagen med lite tv och bara drog mig i sängen så länge som mitt psyke klarade. Gjorde mig iordning och donade lite med smarriga mackor. Cyklade iväg med Sofia, hade lite picknik och tjålade. Hann precis komma hem, då ringer loppan, så loppan och sara hämtade upp mig, snackade lite skit och lirade badminton. Så kom farmor och hämtade mig, hon följde med upp och hälsade på. Det var skoj! :)
Sen har jag lagat lite gottis mat, träffat syster och sitter nu här vid datorn och väntar på att magen ska lugna ner mig. Kan inte ens ligga ner! Aja, ska slå på en film nu, att sitta här är ju inte direkt bästa lösningen!

Godnatt med er där ute! Puss & Kram Izor

Kommentarer
Postat av: Sandra

izor <3

2011-05-16 @ 21:28:41
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0