Ville bara säga TACK ♥

Nu ligger jag här i sängen, funderar på om jag ska lägga i lakan i sängen, men orkar verkligen inte just nu! Är ledig också, så får vara uppe hur länge jag vill ;) Tågresan hem gick jätte bra, snygga killar överallt och söta ungar så resan var underhållande. Väl hemma i Ludvika kunde jag pusta ut, nu var jag på stadig mark igen och trallade glatt hem ( feting lögn, kutade hem, var så jävla skitnödig ) och såg att jag hade fått mycket post och nya fönster, men de är inte riktigt klara, så antar att de kommer imorgon bitti och fixar till det sista. Såg att jag hade fått många såna där vita brev, vilket inte gillas, det skriker räkningar och minus på kontot om dem. Men denna gång var de vita breven bara glädjefyllt! Jag hade fått svar från Marks kommun, de ville att jag skulle fylla i viktig information och andra saker som sekretess osv. Det gick en enorm stöt genom hela min kropp, jag började gråta av glädje, hoppade runt och skrek inombords. Så nu inom kort blåser jag ner till göteborg på intervju, ska skicka iväg papprena imorgon och hoppas på det bästa. Nu återstår bara att se om min cv duger för att få jobbet på lidl. Det vore ju inte fel att ha två jobb, men jag tar det jag får. Allt uppskattas! :) Var över till Fiafisen som har flyttat upp på stan, hälsade på henne en sväng. Så fint hon har fått det redan, duktig tjej hon, bli så stolt :) Efter det var jag över till Mimmisen, mumsade i oss korv med bröd, (bröd med korv), kollade klart på the town och trängdes framför spegeln för att komma åt alla dessa hemskheter som poppar upp i trynet från ingenstans, Mimmi hjälpte mig lite, så nu ser jag ut som ett pizzaface eller ett acnebarn till tusen. haha, det ser fan ut som jag fått botox i ena sidan läppen, de ni, det är riktiga grejer jag snackar om här ;) Hon är så underbar, min granne :) ♥ Nej, nu ska jag nog bädda ändå, är så trött och ingen ide att vända på dygnet nu. Ska på stan med Mimmi imorgon, kika lite och luncha. Så kul :) Uppdaterar när jag får tid om hur det var i Östersund :) Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Antonia

2011-03-04 @ 08:10:38
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/
Postat av: Antonia

Attans vad du skriver ! Kul ! =) hihi

När flyttar du ner till götet ?

Kan du inte ta ett stopp här någon gång ?! =)

<3<3<3

2011-03-04 @ 08:11:15
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0