kul.

Hej, hallå, ahola, ejpa, tja tjo, haj, tjena, tjabba & häpåre!

Sitter på jobbet nu med Madelene, vi försöker plugga lite. Vilket går jätte bra för henne men för mig är det raka motsatsen, jag är trött och vill inte se någon jävla läxa. Fast jag har gjort lite och får helt enkelt ta nya tag imorgon, man ska inte stressa upp sig i onödan, man lever bara en gång! Har även tryckt i mig toast så man har paltkoma! Aja, nog om det! Skolan har iaf vart duglig, känner att jag lägger på mig för mycket än vad jag klarar av. Eller det kanske är så att livet kräver mer än vad jag klarar av. Ge mig styrka, energi och glägje!

Kommentarer
Postat av: Lona

Snart är de över, du klarar detta tjejen! jag finns här för dig, och hjälper dig! men du är bättre än mig på allt i skolan, så du klarar nog detta galant utan mig! men om du behöver så finns jag <3

2011-03-24 @ 11:50:21
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0