Dag efter dag...

Måndag - Är trött och ska väl försöka fördriva tiden på att skriva lite här då. För er som är nyfikna och behöver uppdateras lite, håll i er, för här ska det skrivas! :-)

Jag vet att jag har skrivit i mitt tidigare inlägg vad jag skulle göra i helgen, men tänke att jag kanske skulle skriva mer djupare. För helgen har verkligen vart kanonkul. I fredags hade jag och fia hemmaspa, vil höll på i flera timmar. Blev fina naglar, underbart mjuka fötter efter fotbad, babylen hud av ansiktsmask, inpackning och citron i håret, en varm dusch och inoljad kropp. Vi har så jävla rena och fräscha när vi kröp ner under täcket för att kolla på film. Min kropp var så avslappnad så jag slockade så fort jag vände mig om. Så lördagen var kommen ganska fort, blev att umgås med Simone, Sandra, Daniella & Mandy, vi var och käkade flöt, satt och tjålade skit hos Simone och vidare till donken på kaffe. Att träffa sandra var mys, att se hennes mage, känns hur tösen sparkade där inne och bad simone hålla käften! ♥ Mot kvällen bar det iväg till Madelene, där det vart massa spel, dans och ena med de sjunde. Senare trallade vi över till jessica, där det fortsatte. Men jag orkade verkligen inte, var så trött och ville verkligen inte vända på dygnet. så jag bestämde mig för att tralla hem i den äckliga kylan. Men fick skjuts halva vägen. Sofi och Angelica var så snälla och skjutsade hem mig. Ibland har man tur (: Söndag, bestämde jag mig för att sova ut lite innan det var dags att fara till farmor och farfar. Väl där åt vi mat, städade och jag och farmor var ut och övningskörde, åh det var verkligen jätte roligt. Visst var jag rädd, men farmor lugnade mig och förklarade tydligt! Farmor är fan den bästa och fränaste farmor man kan ha ♥ Efter att ha kommit hem därifrån var jag upp till syster, vi dansade, skarattade och lyssnade på musik. Hon tog alla mina krafter så var tvungen att tralla hem, så jag inte skulle slockna där. Hemma blev det inte som tänkt, kasta mig på sängen och sova, nej utan jag började städa och diska, vilket jag är glad över idag, för det hade jag inte orkat nu.
Klockan ringde i morse, och jag ville verkligen inte gå upp, ville sova och lata mig hela dagen. Bad om att någon skulle skriva att lektionen var inställd eller att skolan hade sprängts i luften, men den turen hade jag inte. Var bara atta gå upp, tralla i stormen till högberget, fick min hemtenta och sen bad han mig gå hem. Då var det bara atta ladda för att gå hem i samma storm. Fan va typiskt, jag hade ju lika gärna vart hemma och njuta som jag önskat. men det är bra ändå, för nu hinner jag plugga lite och ha lite egen tid. Ska ta en powernap nu. Ha en bra dag folket. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0