Tjena, saknat mig?

Tjena, saknat mig? Jag är så jävla rastlös. Jag har jätte mycket som jag måste få gjort, som att laga mat, diska, fixa ett virusprogram till datorn, fylla i lite papper, kolla över min ekonomi och lägga upp en månadsplan, handla, tvätta, bädda rent osv, men ingenting utav det roar mig just ju. Behöver göra någonting kul. Vill inte sitta hemma och uggla och sköta alla hushållsysslor idag. Idag tänker jag vägra. Men det är inte kanske inte så smart, eftersom jag är tvungen att göra allt imorgon istället. Men det spelar ingen roll, då är det ju söndag och så ska man ändå inte göra något, då är det en hemma-och-fetinglata-sig-dag samt göra-allt-man-inte-gjorde-i-veckan. Så jag tycker att jag gjorde en bra planering nu. Så ska göra mig iordning och snart gå över till syster som snart är hemkommen från Göteborg. Kolla på allt hon shoppat och bli avundsjuk så jävulshornen kommer fram. spännande ;) För er som vill hitta på någonting ikväll, hör jätte gärna av er. Jag är öppen för allt idag, förutom fest och bråk. Just ja, ska ju ha myskväll med Mimmi, det hade jag glömt helt. Aja, hör inte av er. Är fullbokad och upptagen idag! Nu vart jag glader igen :) FAN va gott det hade vart med pringels, känner hur det vattnas i munnen nu. Men nej, det är de STOPP för! orka. Puss & Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Wictoria

http://www.microsoft.com/security_essentials/

2011-03-06 @ 21:09:27
URL: http://misswictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0