Skolaaaa....

Tjenare alla torra läsare.

Sitter här på golvet gör klart min hemtenta i naturkunskap, det ser faktiskt ganska lovande ut, att det kommer att vara klart idag. Vi fick sluta tidigare, och att solen skiner gjorde mig oerhört taggad. Kollade över min lista på vad som ska göras, och denna vecka ska allt göras klart. Så det gäller att ligga i, så blir nog inge umgänge förens läxora är klara. Mamma sa i telefonen till mig idag, "det spelar ingen om jag tjatar på att du ska göra klart dina läxor för du är gammal nog för att veta det. Det är ju inte jag som måste stå och skämmas inför lärarna sen". Det fick mig en tankeställare, jag kan, jag kan verkligen så varför låta en en liten läxa ligga och damma i lådan. Fan heller, isa kan och ska visa det. Jag slutar skolan om 3 månader. Jag kan pina mig igenom de sista veckorna. Sen är det farväl till skola och alla dessa äckliga ämnen. Så stötta mig nu vänner och ovänner. Erat stöd betyder mer än vad ni kan tro! Tog en paus i pluggandet, vilket är lagligt, gjorde iordning lite asiatisk mat, vilket jag blivit beroende av. Men nu en rök efter maten och sen fortsätta med de jag höll på med. Vad det nu var.. haha nejdå ;) Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0