Rättegång!

Sitter här med magont, det värker verkligen jätte mycket (nej, det är inte en bebis) utan det är gaser från den flötiga pizzan som slank ner lätt idag efter rättegångarna. Åh, det var verkligen jätte spännande, även om fallen var sega och inte så "farliga", så var de väldigt lärorika. Var in på kupolen med Teres & Lona, blev lite mer shopping, fast jag vet att jag verkligen inte, inte får. Men allt är så fint! Blev ett par beige byxor, linne och lite smycken. Så underbart. Så nu är jag laddad och klar inför kryssningen. Lona & jag kommer att vara så fina. :-) Nu ska jag sätäda lite här hemma, eller bara plocka undan och sen ta fram alla skolböcker inför imorgon, vill verkligen inte. Men måste man så måste man. Sen blir det nog över till Mimmisen på film. hon kanske till och med vill följa med till affären ;-) haha! Puss och kram på er - kul att NI läser MIN blogg :)


Kommentarer
Postat av: Wictoria

Jag ville ha en lite större & med mer sittdjup. Den är verkligen jättefin, men som sagt.. Nackdelarna överväger.

Haha, du hade gärna fått köpa den, men frakta den 36 mil hade du fått göra själv! :)

2011-03-08 @ 19:03:51
URL: http://misswictoria.blogg.se/
Postat av: Lona

Ja, men du kommer ju vara snyggast! ;o

2011-03-09 @ 12:36:46
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0