Puss och kram hela daaan...

För er som är intresserade så har jag vart hemma från skolan idag, hade sån jävla mensverk hela jävla natten så jag fick inte sova ett jävla skit. Hade så ont så jag svettades och kunde börja gråta vilken sekund som helts. Har inte haft mens på flera månader så nu fick jag ta igen all verk. Inte roligt och inte ett dugg intressant så vi byter ämne till denna underbara dag! Mot eftermiddagen blev det att vara med Sofia, Sanna, Anna & Sanna, Vi gick runt på stan, fikade på bk, var hem till mig och vidare till Sofia, ja det vart en hel del. Vart en kanon dag i detta fina solväder som jag lovade er igår. Om ni minns det, eller ja för er som läser min blogg. :-) Nu är Sofia här vid mig, vi har lagat lite falukorv med stuvade mackisar. Och sen när filmen börjar rulla så blir det macka med röra. Riktigt fredags lyx. Så mysigt att ha henne över här inatt. Min bästa Fiafis :) Ska dona lite nu. Ha en toppen fredag gott folk.  Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Antonia

Saknar dig något fruktansvärt

2011-03-11 @ 21:08:49
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0