Puss & Kram hela dan..

Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte vart jag ska börja eller vad jag över huvudtaget ska skriva om. Det händer så mycket saker och tankarna flödar över så det är inte lätt att hinna med och del inte att hinna med och skriva ner det på bloggen. Men jag får väl göra ett försök. Blir det för invecklat så är det väl bara att lägga om det hur ni vill! :) Fredagen började med att jag och Madelene hade egen lektion på idrotten, vilket var jätte roligt men oerhört invecklat. Som tur var så går tiden fårt när man har kul. Kollade på film på samhällskunskapen och kan därför inte alls klaga över skoldagens händelser, lugnt och man behövde inte stressa. Kvällen kom och jag, som egentligen skulle ta det lugnt i helgen, går ut med flickorna (i pumps) och det vart livat på dansgolvet och i baren. Men när man går upp för att ta en räk hinner smärtan ifatt en, poff sa det så kunde jag inte längre gå, så jag tog mitt pick och pack och trallade hem barfota. Men jag hade en toppen kväll, för saker som inte är planerade är oftast roligare än när man planerat något och man skaffar sig förhoppningar, sen kanske det skiter sig. Somnade runt fyra på morgonen, och hade sån ångest, för jag visste att klockan skulle ringa klockan sju. Det gjorde den också, högt och tydligt så jag hade lust att knäcka sönder den. Men hipp som happ, var bara att göra sig klar för att stå med klassen på torget och ha lite loppis. Jag hade en enormt trevlig dag och vi tjänade in bra mycket är vad jag hade tänkt mig. När loppisen var över var det bara att kuta hem, in i duschen och tina upp lite, göra sig "fin" och vänta in mamma och micael som åkt hela vägen får Göteborg. När de väl var framme var det bara att blåsa vidare till Ted, eller lokalen som de hade. Kvällen där var underbar, att få träffa alla nära värmer i hjärtat. Dansade som en galning med Julia, Tord, Mamma och ted försökte lära mig vals, men han var värre än mig så det blev en tryckare :) haha! De bjöd på mat, tacos, som vi alla Teds familj och vänner ät som galningar :) Jag och leif sprang och smygåt när kvällen började närma sig sitt slut, alltid gott att fyllekäka :) jag skulle kunna sitta i evigheter och skriva om Teds 40 årskalas, för det var verkligen jätte trevligt, men jag tror inte vi orkar läsa mer än såhär :) Så jag uppdaterar mer snart, måste ner till tvättsugan. haha puss&kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0