OXOX

Nu har jag precis skickat iväg ett mail till lärare, då jag hakade upp mig på 3 frågor, men resten är klart och jag är helnöjd. Så bara han hjälper mig kan jag lämna in det på måndag. Ska snart börja med läxan vi fick idagn, 43 frågor ur boken, djävulshornen börjar sakta krypa fram. Men jag trycker emot. Jag har tempot uppe så tänker inte ge upp nu. Ikväll ska jag sova hos Sofia, hon skulle hjälpa mig med min hemtenta, vilken ängel hon är. Så när den är klar är det film och mys som gäller :-) Igår var jag med Julia och då stod det mys på schemat, så det är en jävla massa film och mys nu för tiden. Men jag gillar det, skönt att slippa göra något speciellt och underbart att få vara med sina nära. Nu ska jag fortsätta igen.


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0