Nu är det dags för fredagsmys...

Började dagen med ett träningspass här hemma, och det känns i magen nu vill jag lova. Är så taggad på att bli lite slim. Har pimplat och grillat idag på idrotten, det var verkligen jätte kallt och blött, men otroligt roligt! Hade även debatt idag på samhällskunskapen, var emot barnarbete och det vart hett i stolen.  Mitt eller vårat lag vann, Jag, Piere och Malin, inget jag skulle bossa upp mig mot så det vart ju en självklar seger ;-) Var en lång dag iskolan, slutade 4, så man är helt slut nu när man kommer hem. Måste diska, men orkar verkligen ingenting. Men måste väl ta tag i det snart då man får främmande. Sofia kommer över sen och vi ska ha lite hemmaspa, ta hand om oss lite. Vilket behövs. På lördag blir det en heldag med plugg. jag och Lona ska försöka få ALLT klart så vi kan njuta på påsklovet som börjar närma sig! Söndagen - blir det att fara till smedjebacken, hem till farmor & farfar. :) Kommer bli en toppenhelg. Men det går fort, snart är Måndag och då är det bara att börja om. Skola skola.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0