Natti Natti :)

Nu är jag helt totalt slut, orkar inte ens gå på toa eller byta kanal på tv:n! Har hunnit med en hel del idag, var som sagt till Falun med Lona. Vi shoppade lite, var till tandläkaren och jag fick ovanligt mycket beröm, ätit flöt mat, har lämnat tillbaka mina nya jeans då de färgade av sig, vart på rask promenad med Lona och Sofia, städat hela lägenheten, diskat och nu sitter jag här och kopplar av. Snart kommer Teres som ska sova här, det blir trevligt :-) Jag tycker synd om Teres, för jag kommer att somna på en gång när det är dags att krypa ner under täcket. Imorgon är det rättegång som gäller, (Våld mot tjänsteman & narkotikabrott ) fan va spännande! Lider lite med de som sitter där, som får ha publik, fy fan vilken press. Men är de inte oskyldiga så kan de ju glatt vänja sig :-) Nej, nu orkar jag inte mer, ska ställa undan datorn nu, de behöver sova den med! Godnatt! Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0