Mycket att stå i.

Godmorgon :)

Somnade i tid igår, eller tid och tid, jag somnade innan cougar town började. Alltså innan tio, jag vart lite besviken att jag missade det. Eftersom jag hade mys upp här och gjort mig redo för tv tittande hela kvällen. men icke sa nicke, somnade på en gång. det var skönt, var pigg när klockan ringde och kunde få en bra start på dagen. en avsvalkande dusch och en stadig frukost, lite musik och vakna med the voice. Man kan inte klaga. Ska snart traalla ner till stationen för att hoppa på bussen vidare till skolan! Sen är det jobb som gäller ikväll, men det blir troligtvis min sista srbetsdag, har tänkt över mycket och jag hinner inte med skolan om jag jobbar, att ta bort en dag i vecka där man har möjlighet att plugga är väldigt mycket tid som försvinner, att hinna ta ifatt. jag har tänkt mycket på det. Men skolan är viktigare än allt annan, mitt slutbetyg är min framtid. Det händer ganska mycket just nu, skolan rullar på, börjar snart ha alla pengar för att kunna ta körtkort och säger upp lägenheten om en månad. Det är gör mig fortfarande lite rädd, men är mer nyfiken än rädd. tänk att få börja om. Kan verkligen inte sluta tänka på det. Jag kan faktiskt bli något, som jag vill. Men nu är lär jag nog pysa för att hinna med allt. Ha en fantastisk dag. Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0