Morgonpigg (:

Godmorgon, godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon, godmorgon i kör :-)

Nu har vi vaknat till och vart ut på en morgon promenad. Man är inte van med att hundar är duktiga då de man haft förr vart totalgalna. Men lilla Doris har vart hur lugn och duktig som helst. Vilken tjej. Hon kom och putta på mig runt halv sju i morse. Då märkte jag att jag hade missat telefonsamtal från sandra som skulle ha hämtat henne efter krogen. Men jag hade verkligen inte hört någonting alls. Fick jätte dåligt samvete. Får hoppas att hon fick med sig annat sällskap inatt då ;-) Jag ska gå och möta Julia om en stund, så ska vara lite snäll och gå förbi med Doris, så Sandra kan lata sig idag :-) Men nu ska jag föröska göra mig iordning! Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0