Happy...

Tänkte skriva på fb statusen vad jag har gjort idag och vad som skall ske, men insåg att det skulle bli så mycket skrivande så jag får länka hit och de får läsa om de är intresserade. Men jag förstår om de inte är de. haha! Idag var det skola som sagt, hade muntligt om vad kommunen, landstinget och staten erbjuder för "socialt", orkar inte förklara nå mer om det. Sen hade jag prov, tror de gick åt helsike då jag har så svårt med invecklade och avancerade ord. Men man kan ju alltid hoppas! :) Var hem till farmor & farfar, samt göran! Vi spelade tärning, åt lyx mat och kollade på vem vet mest. Skönt att bara få vara och främst att få vara där. Även om jag och simone är som vi är och det sliter på älskade farförädlararna, de måste vara helt slut nu när vi åkt :) När vi åkte hem fick jag reda på att Mange Schmidt skulle vara på kryssninge, jag skrek inombords, han var under min fjortistid min idol. Så det ska nli jätte roligt! Fick även pengar av farmor, en 20 lapp, alltså 20 euro. Så nu kan man till och med lyxa till det med lite fin mat. Tack, tusen tack ♥ Nu är Lona på ingång, som ska sova här inatt, blir nog att dona lite inför morgondagen samt mysa och samla krafter. Lär tända lite ljus nu. Ha en bra kväll! PUSS & KRAM

Kommentarer
Postat av: SÅDÄRJA ;D;D;D;D

Så! Nu har jag kommenterat :-) Kommentera åtminstone inlägget om oss!!! Hahahaha <3

2011-04-01 @ 18:13:07
URL: http://simonemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0