Gårdagens inlägg, men internet fuckade ur :)

Alltså seriöst, det är ju helt jävla sanslöst! kan det verkligen vara sant?!

Ja, det är sant gott folk, jag har gjort klart min hemtenta i religion om Islam, efter att jag surat lite! Ja ni märkte att det inte var en bra dag om man läser mitt tidigare inlägg, men jag ryckte upp mig och myste ner mig i soffan och efter fyrra timmar var den klar. Hela sex sidor gjorda och jag kan lägga det bakom mig nu och satsa på nästa. Ibland blir jag lite förvårnad över mig själv. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen, JAG KAN VERKLIGEN! - Imorgon är det en vecka kvar, tills vi drar på kryssningen. Jag längtar så det svider. Jag bryr mig inte om det skulle bli skittråkigt eller om jag skulle skita på mig på dansgolvet, utan bara att få komma iväg för en stund. Det är medicin för själen, att få se lite nytt än samma gamla vanliga. Att få bryta rutinerna för en dag eller två är inget mer jag kräver. Nu när man tänker på att få komma iväg så är det faktiskt bara tre kanske fyra månader kvar tills jag flyttar mitt pick och pack, ner till landets framsida, Göteborg. Snart står vi här, hela bf08 och skriker så vi tappar rösten, med de fina hattarna och så oerhört stolta över oss själva för de som vi har åstadkommit. Fast nu när det blåser ute, det är kallt och snön ligger kvar på backen så tänker man inte på det, men det går fort. Tänk bara va länge sedan det var julafton, då vi fick alla de fina paketen och äta grymt god mat med familjen. Den tiden gick fort förbi, och det kommer tiden framför oss också göra. nej, nu fick jag en enorm ilning i tanden, orkar inte skriva mer, samt att jag skriver i gåtor, inte förståligt. Synd för er men kul för mig. Langar upp lite bilder från helgen istället. Se och njuuuut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0