Friend like you ♥

Nu börjar klockan ticka mot läggdags, men ett litet inlägg lär jag väl hinna med innan kroppen börjar säga ifrån.
Spenderade hela eftermiddagen/kvällen med Mimmi ( Hon är som grannen i beck för mig ). Hon bjöd på köttfärsgratäng, och det var så länge sen jag åt det så min mun vart helt förtrollad, och på allt det kommer hon med efterätt, då blev jag galen. Så underbar hon är. Mimmi är inte som alla andra. Hon är bättre, var har du vart hela mitt liv vännen?! Jag är jobbigast på detta jordklot, men hon står ut med det. Eller hon har inget val. Synd för er som mist henne med åren och alla ni som har henne kvar vid er sida. Ta vara på henne. Det finns få utav såna som hon. Tack för en fantastisk dag! Och imorgon ska solen lysa för er alla. För det förtjärnar ni :) Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mäg

Fint skrivet, som kompis måste man ju bli sketaglad!!;)))))

"Mimmi är som grannen i Beck".....helt underbar kommentar!!:D

<3

2011-03-11 @ 07:41:05
Postat av: Mimmi

<3

2011-03-11 @ 09:33:50
URL: http://plnk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0