Fredag - Lördag :)

Godmorgon!

Jag vaknade runt 9 idag, det tyckte jag kändes underbart, lite lätt sovmorgon sådär. Men icke, somnade om och vaknade klockan 1 nu på eftermiddagen, jag fick panik, hela dagen har ju gått åt på att bara sova. Fan! Aja, jag får väl starta dagen nu då och dra nytta av varje sekund. Igår var det fest hos fröken Nilsson här rätt över gården, vi var bara brudar, snackade skit, spelade sánning & konsekvens, "jag har aldrig" och drack :) jag drack bara något glas vin som Mimmi bjöd på, ville inte alls bli full eller jag vill nästan inte dricka över huvudtaget. Men jag följde med brudarna ut på krogen sen, nykter och dansade med allt och alla. Mimmi kom loss mot slutet av kvällen, jag hade så mycket smink överallt för att jag skrattat med henne (inte åt henne) jag hade verkligen jätte roligt igår. Nu ska jag gå och skita, sen duscha och gå en vända upp till affären :) Ha en bra dag :) Puss&Kram


     

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0