Fiiiiiiiilmmmm....

Godkväll på er i stugan!

Nu sitter jag här med en kopp te och lite tända ljus, ska snart lägga ner för att krypa under täcket och få min skönhetssömn ;-) Idag valde jag att inte jobba, var så himla trött, sen ville jag verkligen satsa på skolan. För att få klart allt betyder allt för mig och är det viktigaste nu. Prio ett. Har vart med Mimmi & Mandy, kollar på the tourist och black swan. The turist var skibra, lite invecklad men bra! Men black swan var ju helt fuck´t up, den var rå och psykiskt störd. Jag mår lite illa efter att ha sett den. Suck! Jag rekomenderar faktiskt båda ändå ;-) Nu orkar jag inte detta nå mer. Puss & Godnatt med er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0