Ejpa! :)

Det är bara skit på tv nu, så kan lika gärna skriva ett inlägg och fördriva tiden. Börjar efter lunch idag, känns lite onödigt att åka dit då. Men det är ändå skönt att bara vara hemma och komma igång med dagen som man själv vill. Mamma råkade väcka mig sju, för att jag bad henne göra de igår, för jag hade helt glöm att jag hade sovmorgon. Men jag försökte iaf sova vidare, nä, då började alla skriva sms och jag vart piggare och piggare. Det var irriterande. Självklart inte när mina vänner skriver, utan när folk som inte ens har med mitt liv att göra har mage att skriva så tidigt! Men alla kan ju inte vara lite bra som jag ;-) haha! Nu ska jag glida in på msn och cama med mamma. Hon ville se studentmössan :) Så kan lika gärna slänga upp en bild på den här med :)

 

Kommentarer
Postat av: Mäg

Den var jättefin!! Är det kul att äga världens dyraste champagneglas då?? Nåde dig om du inte har det med dig hem på studentnatten, ska vara uppe och vänta!!!:))))

2011-03-17 @ 10:08:51
Postat av: Storasyster

Guuuud, så fin mössa!!! :')

Jag är så jävla stolt över dig! Vet inte hur många gånger jag sagt det, men jag är verkligen det! Varje dag - hela tiden!!! Du kommer vara så himla fin på studenten! Jag kommer gråta som ett litet barn när du springer ut!! Åh guuud, gumman! Nu är det inte långt kvar!!! Heja heja!! Puss!!!

2011-03-17 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0