Brudarna Nilsson & Malm!

Idag blev det en heldag med Mimmi, shoppade en massa så nu är man redo för kryssningen mot slutet av månaden. Vi åt lunch och vart hemma vid henne och kikat över vad hon skulle ha på sig ikväll, men det var inte det lättaste. Eftersom vi tjejer alltid vill ha något nytt och spännande. Men hon hittade nå skitsnyggt tillslut. :-) Ska över till henne senare igen, alla brudarna kommer dit, de ska väl festa och ut på krogen, men jag ska ta det lugnt, ska spara på mig och mina pengar!! Känner att jag så gärna vill städa och göra fint här hemma. Men, förlåt ordspråket, fittidioterna inte kommer och ordnar det. Om jag fixar tillbaka allt och gör rent och fint så kommer de säkerligen förstöra mina möbler. Den risken tänker jag inte ta. Nu ska jag göra lite annan nytt då. Puss&Kram



Byxor, 299:- Lindex -  Ring, 50:- Lindex Sjal, 20:- Åhléns - Hårspänne, 50:- Åhléns - Skjorta, 300:- Kappahl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0