SKOGSKOGSKOGSKOG :)

Vart lite smått glad nu när jag såg att jag kunde gå in på bloggen via mobilen :) Ni ser, ni slipper mig aldrig, oavsett om jag just nu är ute i ingemansland, där husen håller på att ha gjort sitt, där macken är ödeslagd, och de mörka gatorna påminner om den allra värsta skräckfilmen någonsin! Det är inte många bloggare som lyckas med det, är lite impad själv faktiskt! ;) Hoppas pappa lagat 7 rätters nu, och bäddat och gjort det mysigt tills jag kommer, är skithungrig och förbannat trött! Oj, ännu en sak att gnälla om, fan vilken gnällkärring jag är!! Förlåt mig världen om jag gör det jobbigt för er, men såhär är jag och dra åt helvete om det inte uppskattas! Aja, är framme om bara några minuter nu! Längtar efter en cigg, har hållit upp i 4,5 timmar nu! Dutti tej! :) Puss & godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0