Nu är det slut på veckan.... Fredagsmys! ♥

Som sagt, sov vid Simone & robin inatt, vaknade klockan sju, så mellan 7 och 11 har jag legat och vridigt mig, kollat tv, dator och försökt sova. Jag fick helt enkelt glatt ligga och vänta på att dem skulle vakna. Vilket de gjirde, efter 4 timmar. -.- Mimmi ringde på förmiddagen, så var hem till henne och hon bjöd på lunch, fick så dåligt samvete över att hon jämt bjuder, så ikväll ska jag bjuda på mat, blir mumsig jägarpasta med sallad. Sen eftersom det är helg så blir det antagligen någon film och massa mys i lugnan ro. Nu hinner jag inte skriva mer, ska städa och betala räkningarna, vill ha allt klart tills jag åker till pappsen. Pratade med honom nyss, vi ska åka pulka, skoter och ha fika i backen och söta lilla Hanna ska åka skidor, FÅR INTE GLÖMMA KAMERAN! :-) Längtar tills på söndag ♥



Jag vet, har inga nya bilder. Men det ska de bli öndring på :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0