Morgon skrivning!

Godmorgon Bloggisen!

Hoppas alla har sovit gott och att eran gårdag var suverän?! För det var iaf min. Efter massa käk med Mimmi blev det att lägga sig och lata framför en film, men den buffra bara, så vi gav upp. Började kolla på the town ist, och fy då va snygg han är, Ben, jag måste se klart den där sen när jag kommer hem. Kom hem och kröp ner iskall under täcket, satte på någon ramdom film, 17 again och sen somnade jag som en stolpe. Nöjd och belåten :) Känner nu att jag inte vill kliva upp, det är ju svinkallt här hemma, inte kan de ha stängt av elementen. Hm, detta måste jag undersöka sen. Ha en bra dag så uppdaterar jag sen :) Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0