Lite irriterad idag.. märks väl!

Godmorgon!

Sitter här med enorma magsmärtor, är så fruktansvärt hungrig och ett bad vore underbart. Sov hos syster inatt för att de antagligen ska byta mina fönster idag, vilket jag inte tror, då de är segast i världen. Då kommer de alltså att vara vid mig när jag är hos pappa och tänk om de gör som de gjorde sist, inte låser efter sig. Åh jag hatar slarviga människor! Samt att det är så jävla fult hemma nu när jag lagt över alla möbler för att de inte ska bli total- förstörda. Men dom kommer säkert lyckas med det, alla har ju sönder mina saker ändå så! Simone & Robin sover fortfarande, fast hon lovade att vi skulle gå upp i normal tid, för att jag inte kan sova till fyra som de gör jämt. Klockan är 10 och jag har panik, dagen är ju borta snart, kan ju inte låta dagen försvninna genom att sova bort den. No life!!! Idag ska jag göra allt för att kurera mig, imorgon åker jag till farmor & farfar, på söndag blåser jag till pappa. Ska bli så skönt att komma bort, åka lite skoter, vara med lillasyster och slippa visa mig i Ludvika :) Nu ska jag äta, innan jag dör. Ha en bra dag gott folk :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0