Längtar.. ♥

När jag stod i duschen idag, hörde jag hur det plingade på dörren, vilket jag sket fullständigt i eftersom jag vägra kuta ut och dryga mig. Aja, jag duschade iaf vidare och hör hur låster vrider om och hur någon öppnar dörren, jag ropar hallå men får inge svar, sen hör jag hur dörren stängs och låses om igen. Jag höll på att skita på mig. Vart ju tvungen att kuta ut blöt ändå, men ingen där. Måste ha vart dem som skulle fixa mina fönster, fan nu missade jag juchansen. Varför samarbetar ingenting i nuläget! Jag ska helt enkelt sluta bry mig! Det som glädjer mig nu är att ikväll ska jag bara vara vilket jag ska vara i många dagar nu framöver, tills jag och Lona drar på kryssning i slutet av månaden, grabbarna från sthlm vill så gärna, så varför inte. Behöver ha kul. Träffa nya människor. Älskar att ha saker att se fram emot. Det gör en stark och dagarna går fortare. Men väntan är alltid längre än de man väntar på, för det verkar inte vara mer än ett ögonblick i mitt liv. Nu ska jag göra mig klar för en promenad till willys, åh va skönt det ska bli med luft, frisk luft, lite svaklande! lycka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0