Det vore ju något alltså...

Nu är jag här igen, men måste verkligen skriva. Är lite skakis, men samtidigt väldigt stolt över mig själv. Har skickat iväg min cv till marks kommun, till en kvinna som är ansvarig över Marks förskolor. Sen skickade jag min cv till Micael, så ska han skriva ut den och gå in med den på Lidl i skene, för de sköte tydligen jobb till sommaren. Så nu får ni verkligen hålla tummarna. Vore så roligt med nytt jobb och att bara ha ett jobb tills man flyttar ner, vilket steg alltså. Det vorde ju det bästa. Ska ringa till marks kommun sen för att få reda på vem som är den högst ansvarige. Så man visar att man söker jobb inom allt. :-) Även om jag inte skulle få nått utan jobben, så är jag väldigt stolt över mig själv. Jag är faktiskt duktig när det väl gäller :-) Nu ska jag lyssna på musik och glida runt här hemma och vänta in morgondagen. Godnatt med er och ha en underbar lördagkväll. Puss&Kram :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0