Sommarkänslor.. REDAN?!

JAG VET ATT NI TÄNKER NU; HUR FAN KAN HON SITTA INNE VID DATORN NU NÄR DET ÄR SÅ FINT VÄDER?! Jo gott folk såhär ligger det till. Gårdagen spenderades i solen, med grillning och solning. Fick faktiskt lite färg, vilket jag aldrig brukar få, så jag vart lite glad. Sen idag blåste vi till ullared, och spenderade flera timmar där, med massa shopping och lite fika vid sjön på vägen hem. Väl hemma så har jag setat ute i solen tills nu. Så man är genom svettig, hela kroppen bränner lite fint. Rasmus hade legat på baksidan i 2,5 timmar och han ser ut som en neger, så tänkte kyla av mig lite nu och sen ta hans plats. Låter som en ganska smidig plan. Fast jag tror fan att han och Claes tog platserna nu. Hmm, dags att göra sig redo för krig! haha! Ha en fortsatt trevlig dag gott folk :)


Det är inte varje dag man klappar en vild tjäderhona. Jätte fin var hon. Slå de om ni kan ;)



Jag & Mamma efter stor shopping på ullared. Lite mysigt med fika vid sjön :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0