Resan...

Nu sitter jag äntligen på tåget som går direkt till Göteborg. När jag åkte från Ludvika till Hallsberg fick jag sällskap utav Josefiné. Vilken go tjej alltså! Tiden gick mycket fortare när man hade någon att tala med! Kanon trevligt :) Märker nu när jag satt mig bekvämt på tåget att jag satte mig på helt fel ställe. Hade en liten blatte brevid mig som frågade alla möjliga frågor, lite rolig var han ändå! Samt att jag har en neger på andra sidan som dricker öl, rapar, petar nästan och pratar med sig själv. Varför lyckas jag alltid få freaks vid mig. Det är precis som om att jag är en magnet, som drar åt sig skit. Sjukt. hahaha! Åker ett jävla kvickt tåg, ett sånt där med övervåning. Fort som tusan går de. aah, underbart! :-) Nu ska jag dega lite och kanske slå på en film. Puss & Kram hela dan! ♥


Kommentarer
Postat av: Nunisen

Vad FIN du är!!! <3 Pussar & kramar från mig och Robin som tillade ; tänk att jag är tillsammans med hennes syster.... hahahhaa!!!

2011-04-17 @ 20:02:40
URL: http://simonemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0