Tis tis tisd tisda tisdag! :)

Nu är man hemma i Ludvika igen. Tågresan hem igår, gick väldigt fort, mellan hallsberg och Ludvika fick jag sällskap av Josefiné igen. Tiden går mycket fortare när man har kul :-) Väl hemma blev det att hälsa på Sofia en snabbis, käkade med Mimmi, hem och packa upp och sen en långpromenad med Mimmi, hem till henne och vi tillsammans gjorde/åt feting god Jansson och kollade på den "nya" filmen Hämnden. Den var bra, lite hemsk och invecklad. Men den dög :-)

Nu är det tisdag och klockan är inte ens sju och jag är vaken, en timma kvar tills bussfan går. Vad ska jag nu göra?
Ladda ner lite musik till ipoden som jag äntligen har fixat. Så nu kan man lyssna på musik på bussen eller ja när som. Bra skönt! Ha en bra dag! :-) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0