oxox

Nu är mtv på och musiken pumpar här i huset, skönt att vara hemma själv. Har satt mig ner nu för att få lite mer gjort på listan, gjorde mycket igår, men lika mycket ska göras idag! Är en enorm lättnad när det är borta och man stryka bort från måste-göra-listan. Rena medicinen mot själen. Btw, så ska vi nog till knalleland någon dag, hittade en one piece som jag verkligen vill ha. Men är inte diktigt säker på om det var shop online eller i butik och sen vilket datum det var den kom ut. Aja, jag kan ju inte göra mer än att leta. Vill ha iaf :-) Sen blir det nog ullared på söndag innan jag åker hem. Lovely! Och massa påskmat, detta är en farlig helg, kommer lätt lägga på mig något kilo. Men det är ju bara påsk en gång om året ;-) Aja, lär plugga nu, tiden bara rinner iväg. Ha en bra dag! oxox ♥




Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3 kram <3

2011-04-22 @ 18:57:41
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0