Orka skriva något vettigt.. ♦

Godmorgon världen!

Nu är klockan någon minut innan 7, och jag kan inte riktigt koppla varför jag är vaken nu. Plus att jag är jävligt pigg. Tänkte jag sätter mig väl med datorn ett tag, så kanske jag tröttnar till och kan sova någon timma till! Kan ju passa på att skriva om gårdagen nu när jag ändå är igång, Jag, Mamma, Micael & Rasmus åkte till Borås, knalleland och shoppade. Jag fick faktiskt en one piece i leopard. Fy fan va glad jag är! :-) Samt ett par nya söta, rosa hörlurar till min Ipod. Det var runt 22 grader hela dagen (Såg folk som badade), när vi kom hem var det att kasta av sig kläderna till linne och börja dona med maten, var så hungrig efter heldagen i Borås, varmt, gått mycket, nya intryck och mycket folk. Så det underbara köttet, "potatiskringlorna", beasåsen och salladen gjorde sitt i maggen min. Var så jävla gott att nästan kastade i sig maten och poff så var man i paltkoma, bra drygt! Så det vart lite tv tittande efter maten och när någon timma gått föll mina små blå ihop så tryggt och skönt! :) Så nu är jag här, åtta timmar senare pigg och alert! Vad kan hända idag då tro? :-) Puss & Kram - GLAD PÅSK!  ♥

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad påsk :)!

2011-04-23 @ 11:58:23
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0