Mitt liv. typ.

STEG 1

Namn: Isa bernadotte Malm
Födelseplats: BB i Falun?
Bor: I äckliga Ludvika.
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg:
Svart med olika slingor.
Skostorlek:
39-40 ?
Civilstatus:
Otrogen..
Höger eller vänsterhänt:
Höger :)


STEG 2
Skor som du bar idag:
Vanliga, svarta & tråkiga...
Dina svagheter:
Att kuna känna medlidande till alla människor som är fuck´t up.
Rädsla: Jag är jätterädd för knivar.. (Skjut mig helre)


STEG 3
Första tanke när du vaknar:
Orkar jag bädda sängen direkt jag klivit ur eller ska jag piggna till först?!
När somnar du:
Alldeles för sent.


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca cola.
McDonalds eller Frasses:
Mcdonalds, wtf är frasses?
Vans eller Converse:
Inget av dom, men jag har ingen aning om vad Vans är så får väll säga Converse.
Lipton Ice Tea eller Nestea:
Mjölk.
Choklad eller vaniljglass:
Vanilj


STEG 5
Svär du?:
Skulle aldrig hända (a)
Sjunger du?: Ja hela tiden (när ingen hör)
Duschar du varje dag?
Ja, kan bli varannan dag också.
Röker du?:
Nej, fy då! ;)
Gillar du skolan?: Vad finns de att gilla med skolan? ..
Har du bra självförtroende?:
Vad betyder det?
Kommer du överens med dina föräldrar?:
Absolut!

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol?: Ja!
Rökt?:
Ja!
Shoppat:
Ja!
Ätit en hel ask müsli?:
Haha! Verkligen inte.
Ätit sushi?:
Nej!
Stått på scen? Hmm.. nej de har jag inte!
Skejtat:
Ja! SÅKLART! min grej siddu!
Bakat?:
Nej!
Stulit :
Nej, jag håller inte på med sånt.
Rakat dig?:
Ja.
Kysst någon?:
Ja.
Kramat någon?: Ja, haha!
Haft sex?:
men fy vilken fråga!


STEG 7
Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull?: Sånt passar inte fina flickor!
Varit full?:
Nä, aldrig!
Blivit kallad hora?
Ja..
Blivit nerslagen?
Haha, JAG? KNAPPAST!
Busring någon?:
Såklart jag har!
Gjort något som du ångrade?:
Ja faktiskt..
Fått IG i nått ämne eller på något prov?
Ehm, aa..
Kastat en sten på nån ruta?:
Ja de har jag, kul vare :)

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn? Marino, är de enda jag kommit på :) har inte så bråttom!
Hur vill du dö? Helst gammal & en fridfull död. Eller skjuten!
Vad vill du bli när du blir gammal? Pensionär? HAHA, nej men vet inte riktigt än, miljonär.


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
La familja.
Antal CD-skivor du äger? Oj.. vet ej!
Antal piercings?:
En.
Antal tatueringar?: 13.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?:
Flera gånger, hallå?

 

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?:
Ta studenten, Flytta.
Vad ska du göra i vinter?:
Har inte kommit så långt med planeringen än.
När tar du studenten?:
År 2011 ofc ;)
Vad gör du efter gymnasiet?
Flytta till Göteborg. 
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?
JA? 
Vad händer till helgen?
Nada.....
Vad vill du helst göra just nu?
Gråta. Kul va?


STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?
Nej, fy fan!
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Ingen aning, hela personen?!
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?:
:O INGEN!
Vem är den perversaste person du känner? Louise Jensen ;) haha
Hur många gånger har du varit utomlands? Några underbara gånger :)
Vilket land är bäst?
Ingemansland! yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0