Lite uppdatering från västra götaland. :)

Gårdagen var underbar, mamma och jag tog en promenad på 6 km, vilket jag och micke gjorde i söndags också, fast inte lika långt men mer hurtigt. Sen låg vi ute i solen i flera timmar, så varmt och skönt, och riktigt avkopplande, man njöt rejält faktiskt. Sen åt vi kyckling med rotfrukter, det var så gott så paltkoman smög sig på och vi satt oss återligen i solen och jäste. Jag fick faktiskt lite färg efter att vart ute så mycket, vart nästan lite lycklig! Sen mot kvällen blev det filmtittande och degande i soffan. Men idag är det andra bullar, mamma och jag ska ta en promenad, vilket vi skulle ha gjort nu på morgongen, men det blev uppskjutet till-inte-vet-jag. Men det visar sig. Ska få i mig lite frukost nu och sen ut och rensa löv i buskarna, så man får fram den underbara våren. Passa på att vara ute! :-) Klockan är 10 och det är redan 17 grader i solen. Kommer bli en stekhet dag! awesome! Sen ska jag sätta mig ner och få lite läxor klara. Man får ju inte njuta till tusen. Hatar skolan. Vill ha studenten NU! Ha en bra dag hjärtefolk, saknar er mina nära och kära. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0