LÄS INTE!!!!!!!!!!

Vilken rusningsdag alltså. Är helt slut i skallen. Har haft huvudvärk och det brukar jag aldrig ha. Dagen började med lektion, och han gick igenom allt man bara kan gå igenom, trodde jag skulle sprängas, hade sånt kli i fingrarna av att bara sitta. Han såg nog på mig att jag var less, hade huvudet under bänken och slog händerna i golvet. Fy då säger jag bara! Fick även höra att projektet skulle vara inne senast idag, annars fick man inget betyg i de ämnet. Det gjorde mig galen, ville bara lyfta upp bäken och kasta den i golvet, skrika hur hatisk jag kände mig och bara gå därifrån och aldrig komma tillbaka. Kunde se mig själv göra det, fick lixom en bild i skallen. Men så fort nån började prata så satt man i verkligeheten igen. Efter lunch kutade jag till datasalen för att få en utav de bästa datorerna. Jag pluggar bättre vid dem, de andra är ju från stenåldern och dör lite hur som helst. Aja, tröck in musik i ögonen och skrev så fingrarna glödde. Och vips så var projektet klart. Vilken lättnad det var alltså. Efter det gick jag till stöd lektionen, för att få matten klar, vart så glad när han sa att jag bara hade två kapitel kvar i matten. Det var inte alls mycket. Så det ska jag fixa nu. Min måste-göra-lista är inte lång nu, nästan så man blir lite knäpp, trodde aldrig att jag skulle fixa allt så snabbt. Men plötsligt händer det. haha! Väl hemma efter skolan blev det att betala räkningar, betalade hyran för denna och nästa månad, hade fått för mycket pengar denna månad. Så passade på :-) Sen har jag gjort massa annat smått och gott, har till och med ätit med Simone och Robin nu innan de åkte till Sundsvall. Och nu då? Fick ett frästande erbjudande av Elin nyss, men vet inte hur jag ska ta mig dit. Och måste städa här hemma, ser ut som ett bombnedslag :-D Lär kila nu! OXOX

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Är allt bra med dig? :D

2011-04-28 @ 13:32:42
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0